h) Amennyiben a visszaigazolt megrendelésben (a szerződésben) kikötött
időszakban a megrendelt terméket (csomagot) a megrendelő vagy a megbízottja a
Szolgáltató kézbesítőjétől nem veszi át, úgy ez esetben az ismételt kézbesítés
költsége is a megrendelőt terheli. Ilyen esetben – a megrendelés szabályai szerint
– a felek a Webáruház honlapján (www.truck-components.hu) állapodnak meg
az ismételt kézbesítés napjában.
9.) A megrendelő fogyasztót a termék adásvételére irányuló szerződés esetében a
termék kézhezvételét követő 14 napon belül indokolás nélküli elállási jog,
szolgáltatásra irányuló szerződés esetében a szerződéskötést követő 14 napon belül
indokolás nélküli felmondási jog illeti meg. Ez esetben:
a) A Szolgáltató köteles a megrendelő által kifizetett összeget (beleértve a szállítási
díjat is) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül
visszatéríteni. Ha azonban a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, a szokásos
fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választotta, elállás esetén az ebből adódó
többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.
b) A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék
visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
c) A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli.
d) A Szolgáltató azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából
eredő kárának megtérítését.
e) A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének
megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő
értékcsökkentés megtérítését.
f) Ha szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését
követően gyakorolja a fogyasztó a felmondási jogát, úgy az elszámolás során
köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit.
10.) Kellékszavatossági vagy termékszavatossági igény elismerése esetén, ennek
keretében a hibás termékeket térítésmentesen – a megrendelő választása szerint – a
Szolgáltató a következőképpen cseréli ki:
a) A hibás termékeket személyesen a Szolgáltató a Vevőszolgálati Központjában
(2051 Biatorbágy, Paul Hartmann utca 6.) lehet kicserélni.
b) A hibás termékeket utánvéttel a Szolgáltató Vevőszolgálati Központjában (2051
Biatorbágy, Paul Hartmann utca 6.) is vissza lehet küldeni.
c) Olyan terméke esetében, amely a minőségét több mint 2 hónapig megőrzi, a
vevő köteles a hiba felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba
felfedezésétől számított 2 hónapon belül kérni a kicserélést a Szolgáltatótól.
d) Olyan terméke esetében, amely a minőségét 2 hónapnál kevesebb ideig őrzi meg,
a vevő köteles a hiba felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a
minőség megőrzési határidőn belül kérni a kicserélést a Szolgáltatótól.
e) A romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző terméket a Szolgáltató a termék
kézbesítését (átvételét) követő 2 munkanapon belül kicseréli.
f) Az olyan zárt csomagolású terméket, amely egészségvédelmi vagy higiéniai
okokból az átadást követő felbontása után postai úton nem küldhető vissza, a
Szolgáltató az átvételét követő 2 munkanapon belül, kizárólag a Vevőszolgálati
Központjában (2051 Biatorbágy, Paul Hartmann utca 6.) cseréli ki.
11.) A kiterjesztett gyártói felelősségi díj megfizetése az eladót terheli amennyiben
keletkezik.